Πορτοκάλι γλυκό του κουταλιού.

Προσωπικά τρελαίνομαι για γλυκά του κουταλιού απο μικρό παιδί. Το γλυκό πορτοκάλι μου φέρνει μνήμες απο την παιδική μου ηλικία καθώς ήταν ένα γλυκό που η μαμά μας, μας το έφτιαχνε κάθε χρόνο τέτοια εποχή. Αποφάσισα λοιπόν και εγώ να το δοκιμάσω και να σας ανεβάσω τη συνταγή. Είναι ίσως το ευκολότερο απ'όλα τα υπόλοιπα φρούτα. Μπορείτε να κάνετε γλυκό μόνο τη φλούδα του ή και με την ψίχα του ολόκληρο δηλαδή. Εγώ το έφτιαξα ολόκληρο.







Υλικά:
  • 4 μεγάλα πορτοκάλια
  • 1,5 κιλό ζάχαρη
  • 3,5 ποτήρια νερό
  • 1 βανίλια
  • το χυμό ενός λεμονιού

Εκτέλεση:
  • Πλένουμε τα πορτοκάλια και τρίβουμε με την ψιλή πλευρά του τρίφτη την φλούδα τους. 
  • Βάζουμε σε μια μεγάλη κατσαρόλα νερό να βράσει και αφού βράσει βάζουμε μέσα τα πορτοκάλια για ένα λεπτό. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία 4 φορές για να ξεπικρίσουν τα πορτοκάλια μας.
  • Τα βγάζουμε απο το ζεστό νερό και τα βάζουμε σε μπόλικο κρύο νερό να κρυώσουν.
  • Κόβουμε σε κομμάτια τα πορτοκάλια στην αρχή στα δύο μετά στα τέσσερα και μετά στα οχτώ. (Εγώ τα έκοψα σε περισσότερα γιατί ήταν πραγματικά τεράστια τα πορτοκάλια μου).
  • Βάζουμε το νερό με τη ζάχαρη να βράσουν για 5 λεπτά και μετά προσθέτουμε τα κομμάτια του πορτοκαλιού στο σιρόπι και βράζουμε για 15 λεπτά.
  • Αφήνουμε το γλυκό μας ξεσκέπαστο να κάτσει για 12 ώρες. Εγώ το άφησα λιγότερο γιατί βιαζόμουν να το τελειώσω. (και παρόλο αυτά έγινε ωραιότατο). 
  • Το ξαναβάζουμε να βράσει μέχρι να δέσει το σιρόπι μας σε περίπου μισή ώρα ίσως και λίγο παραπάνω το δικό μου είχε δέσει. Στο τέλος προσθέτουμε τη βανίλια και το χυμό του λεμονιού και το γλυκό μας είναι έτοιμο. Όπως είναι ζεστό το βάζουμε σε βαζάκια αποστειρωμένα σφραγίζουμε καλά και τα αναποδογυρίζουμε μέχρι να κρυώσουν. 
*Απολαύστε το γλυκάκι σας μαζί με τον απογευματινό σας καφέ.

θερμίδες: περίπου 100 ανά κουταλιά.


\






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρολάκια κανέλας

Χοιρινή πανσέτα.

Αφράτο κέικ ( της Θείας Καλλιόπης).